Actualitate

Universitatea Transilvania și-a suspendat cursurile în perioada 12-29 martie 2020

Pentru a limita riscul de infecție cu Covid 19 și în conformitate cu recomandările Consiliul Național al Rectorilor, Consiliul de Administrație al Universității Transilvania din Brașov hotărăște:

  1. suspendarea tuturor activităților față în față cu studenții în perioada 12-29.03.2020;
  • reorganizarea activităților didactice în sistem on-line folosind platforma de e-learning (https://elearning.unitbv.ro), astfel:
    • cadrele didactice au obligația de a asigura încărcarea/ actualizarea suporturilor de curs și a altor materiale bibliografice necesare pentru procesul educativ pe platforma de e-learning;
    • decanii facultăților, directorii de departamente și coordonatorii programelor de studii vor monitoriza acest proces; decanii facultăților vor transmite, de două ori pe săptămână, rectorului și prorectorului cu activitatea didactică, raportul privind activitatea desfășurată în sistem         on-line;
    • începând cu data de 16.03.2020, pe platforma de e-learning, vor fi asigurate facilități de tip video-conferință;
    • accesul la platforma de e-learning se face cu user-ul și parola contului instituțional;
    • activitățile care nu se pot desfășura prin intermediul platformei de e-learning se vor reprograma pe parcursul semestrului al II-lea, după un plan aprobat de directorii de departament și transmis prorectorului cu activitatea didactică;
  • toate manifestările și evenimentele programate în universitate în perioada 12-29.03.2020 vor fi anulate sau reprogramate;
  • toate deplasările cadrelor didactice şi mobilitățile studențeşti programate în perioada 12-29.03.2020 se suspendă;
  • activitatea personalului didactic și nedidactic se desfășoară după programul normal de lucru;
  • programul de lucru cu publicul la decanate, servicii și rectorat este zilnic între orele 1200 – 1400;
  • serviciile administrative vor lua măsuri pentru igienizarea tuturor spațiilor și pentru intensificarea măsurilor profilactice specifice;
  • orice nouă decizie privind activitatea didactică viitoare va fi postată pe site-ul universității.

Reprezentanții universității recomandă tuturor membrilor comunității academice (personal didactic, didactic auxiliar, administrativ, studenți, masteranzi, doctoranzi și rezidenți) să respecte cu strictețe regulile de igienă individuală și colectivă și să evite locurile aglomerate (cinema, restaurante, mall-uri etc.).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

gazduire website gazduire web