Parteneriat pentru tratamente stomatologice gratuite în comunităţile Salvaţi Copiii: campania 1% a GSK Consumer Healthcare din luna august
- Consumatorii care vor achiziționa produse din gamele Aquafresh, Sensodyne și parodontax pe parcursul lunii august 2017 vor contribui la campania 1%, prin care GSK Consumer Healthcare va direcționa 1% din vânzările de produse de igienă orală către Organizația Salvați Copiii;
- Fondurile strânse și direcționate către Organizația Salvați Copiii vor fi folosite pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copii din comunitățile defavorizate din România;
- Pe parcursul ultimelor trei ediții, GSK Consumer Healthcare a donat peste 40.000 de mii de euro, în urma cărora peste 2.000 de copii au beneficiat de tratamente stomatologice gratuite.
Pentru al patrulea an consecutiv, GSK Consumer Healthcare derulează campania de responsabilitate socială ”1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Aquafresh, Sensodyne și parodontax. Astfel, consumatorii care achiziționează produsele participante în campanie pe tot parcursul lunii august 2017 vor contribui la rezolvarea problemelor stomatologice ale copiilor din familii defavorizate.
„În ultimii ani s-au putut observa îmbunătățiri în ceea ce privește obiceiurile de igienă orală. Cu toate acestea, în unele zone din țară există în continuare o nevoie mare de parteneriate de încredere între companii private și asociații, prin intermediul cărora să îi putem ajuta pe cei care nu au la dispoziție resursele necesare pentru o îngrijire orală corectă. În acest sens, suntem bucuroși că vom continua și anul acesta parteneriatul cu Organizația Salvați Copiii România, cu sprijinul căreia putem îmbunătăţi starea de sănătate a românilor”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.
Campania 1% a fost creată în 2014 și se desfășoară sub umbrela Zâmbește România, un program amplu de facilitare a accesului la educație și la prevenție în vederea îmbunătățirii sănătății orale a populației, prin implicarea directă a companiei în comunități, derularea de programe educaționale, precum și oferirea de tratamente stomatologice și produse gratuite. Anul acesta campania 1% continuă prin intermediul parteneriatului cu Salvați Copiii România, GSK Consumer Healthcare direcționând suma strânsă din vânzările produselor de igienă orală înregistrate în luna august 2017 către acoperirea cheltuielilor pentru tratamente stomatologice oferite copiilor din zone defavorizate din țară.
”Mulțumim GSK Consumer Healthcare și tuturor celor care au contribuit pe parcursul celor trei ani la succesul acestei campanii. Salvați Copiii își dorește să ofere sprijin tuturor copiilor, pentru ca aceștia să aibă acces la servicii de sănătate de calitate. Cu ajutorul companiei, 2.134 de copii din cele mai sărace comunități din Moldova au beneficiat de consult și tratament stomatologic gratuit, iar pentru cei mai mulți dintre ei a fost prima vizită într-un cabinet stomatologic. Continuăm, împreună, să aducem zâmbete pe fețele copiilor!” adaugă Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Salvați Copiii România.
Pe parcursul ultimilor trei ani de campanie, GSK Consumer Healthcare a donat peste 40.000 de euro strânși din vânzările de produse de igienă orală, în urma cărora 2.134 de copii au beneficiat de consult și tratament stomatologic gratuit. Cu vârstele cuprinse între 6 și 13 ani, copiii provin din 12 comunități defavorizate din județele Suceava, Neamț, Iași, Vaslui și Botoșani, zone în care aproximativ 50% din populație este direct dependentă de veniturile de la stat, iar pentru 44% ajutorul social reprezintă principala sursă de venit. De asemenea, în 2015, 6.000 de elevi din clasele I-IV din școlile aflate în parteneriat cu Salvați Copiii au participat la sesiuni de informare despre igiena orală susținute de medici dentiști și au primit produse de îngrijire orală Aquafresh.
Mărci deținute de sau licențiate societăților din grupul GSK.
Despre Zâmbește România
Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în anul 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind susținută de brandurile Aquafresh, Sensodyne, parodontax și Corega, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), o inițiativă europeană amplă, lansată în anul 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și lista cabinetelor medicilor dentiști disponibili pentru consultații gratuite se pot găsi pe website-ul www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fără prescripție medicală și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată din lume.
În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local Consumer Healthcare include mărci binecunoscute precum Theraflu, Parasinus, Panadol, Voltaren, Sensodyne, parodontax sau Aquafresh. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 2 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.
Pentru mai multe informații despre campania Zâmbește România, vă rugăm contactați: dana_ceausu@mccannpr.ro, 0786 305 204