Membru PNL despre realizările administrației PNL-PDL din ultimii 15 ani…
Liberalul Mihai Codruț Nanu a postat pe facebook o ”radiografie” a realizărilor administrației PNL din Brașov. Spunem PNL pentru că și primarul actual, George Scripcaru, a fost susținut în ultima campanie electorală de PNL, chiar dacă acest partid îl avea candidat pentru șefia administrației locale pe Adrian Gabor. Chiar într-o conferință de presă la sediul PNL, Dragoș David îndemna brașovenii să-l voteze la alegeri pe independentul George Scripcaru, nicidecum pe candidatul lor 🙂 .
Plus că majoritatea din Consiliul Local Brașov este controlată de…PNL.
Știți ce avem mai jos? Nu vreun crâmpei din cine știe ce program electoral actual, ci istorie pură. Agenda 21 – Planul Local de Dezvoltare Durabilă al Municipiului Brașov elaborat în anul de grație 2005, la care a lucrat și Andronache Gabriel, pe atunci viceprimar.
🔹Acum 15 ani vorbeam despre centură. Realizată, deși pe unele segmente ar trebui ridicată ca să nu mai dai în giratorii. O trecem la bifat☑️
🔹Aeroportul Internațional, proiectul faraonic al atâtor politicieni locali, e încă în facere. Probabil va fi gata într-un an-doi, după care mulți brașoveni răspândiți prin lume vor avea deziluzia că nu aterizează acasă, ci tot pe Otopeni sau la Cluj, fiindcă nu vom avea nșpe zboruri și legături cu toate aeroporturile importante din lumea asta. Work in progress…
🔹Extinderea rețelei de tramvai către zonele comerciale din oraș. Atât de tare l-a extins administrația și acum prezentă la butoane încât după un an și jumătate l-a scos și nimeni nu știe cine a încasat banii de fier-vechi. Da, planul era bun. Păcat că alții au avut alte gânduri. Astăzi tramvaiul este subiect-tabu tocmai din pricina frazei pretendente.
🔹extinderea infrastructurii de transport în cartierele noi. O problemă care ne frământă și astăzi. Și cartiere s-au tot construit.
🔹străzile și trotuarele s-au modernizat. Da, nu poate fi comparat cu anul 2005, dar minusul e că se asfaltează și de trei ori același mp de trotuar de fiecare dată când se face câte o lucrare pe rețelistică fiindcă nu e un plan bine gândit. Anul trecut s-a hotărât în sfârșit ca cine strică să plătească și asfaltarea.
🔹clasificarea străzilor în funcție de valorile de trafic. Nici acum nu e ceva bine pus la punct. Avem cartiere noi fără bulevarde care să preia traficul, pe 13 Decembrie mai adăugăm o bandă deși peste 3 ani ne e clar că va fi mai aglomerat decât acum. Nu mai zic de politica “facem parcări pentru toată lumea, că toți vrem să ne ducem cu mașina la mall”, citat dintr-un contemporan.
🔹giratoriile. Am creat atâtea giratorii în oraș încât orice străin întreabă dacă avem vreun psihopat responsabil cu circulația în Brașov. Am creat multe, prea multe giratorii care acum mai rău încurcă traficul. Pe atunci nu erau semafoare inteligente, deci acum 15 ani măcar aveau o scuză.
🔹fluidizarea traficului. Atunci am început să punem mașina pe primul loc și continuam politica asta abandonată de decenii în lumea civilizată. Mai nou, mutăm stația de la Meșotă în loc să creăm două sensuri pe Kogălniceanu.
Alte idei extrase din plan:
🔹extinderea programului ANL, crearea de locuințe la prețuri accesibile pentru tineri. Mă întreb dacă se ținea cineva de programul asta cum mai trăiau azi dezvoltatorii… Ultimele blocuri ANL au fost finalizate pe vremea mult-hulitului Ghișe și periodic e scos de la naftalină un proiect în campania electorală. Cel puțin în 2016 și zilele astea„ a postat pe facebook, Mihai Codruț Nanu, membru vechi al Organizației PNL Brașov.
Agenda 21 poate fi consultată aici în varianta english
VIDEO Dragos David