Kaufland deschide un nou magazin în Brașov
Kaufland România deschide sâmbătă, 8 aprilie, un nou magazin în Brașov, acesta fiind cel de-al 114-lea magazin al rețelei la nivel național.
Special pentru sărbătoarea Floriilor, toți clienții vor fi așteptați în noul magazin cu flori, într-un decor inedit de primăvară.
Situat pe str. Avram Iancu nr. 62, cu o suprafață de vânzare de 2771 metri pătrați, noul hipermarket Kaufland pune la dispoziția locuitorilor o gamă diversificată de produse de calitate la prețuri reduse, cu accent pe sortimente locale.
Programul hipermarket-ului este de la 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Magazinul oferă 206 de locuri de parcare pentru mașini și rastele pentru biciclete.
Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, creează aproximativ 100 de locuri noi de muncă în Brașov și susține dezvoltarea comunității locale.
În incinta magazinului există următoarele spații comerciale: farmacie, plafar, pet shop, magazin Sergiana, punct de schimb valutar, fast food, chioșc de difuzare a presei și atelier chei.
Noul magazin pune la dispoziție și un punct Grill cu preparate gustoase pentru cei care vor să ia masa rapid.
Locuitorii orașului Brașov vor fi așteptați în fiecare săptămână cu oferte speciale și cu un sortiment larg și variat. De asemenea, Kaufland România acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare. Garanția prospețimii produselor se numără printre serviciile unice în retail pe care Kaufland le asigură clienților săi.
„Regionalitatea este unul dintre principiile de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România. Avem o colaborare de lungă durată cu producătorii locali, iar traseul scurt de aprovizionare ne ajută să oferim produse proaspete, la prețuri reduse, dar și să contribuim în acest mod la sprijinirea economiei locale. De asemenea, susținem producătorii români și prin alte acțiuni – precum programul de certificare a calității legumelor și fructelor pentru fermierii locali (GLOBALG.A.P.), prin înființarea Cooperativei Agricole „Țara Mea”, dar și oferind micilor producători puncte gratuite de desfacere, cum sunt târgurile de bunătăți românești pe care le organizăm la nivel național”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.
Potrivit angajamentului Kaufland România față de protejarea mediului înconjurător, și acest hipermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizată în magazin este verde, provenind în totalitate din surse regenerabile.
Magazinul este modernizat în linie cu cele mai noi standarde de amenajare și beneficiază de un nou concept de design interior pentru raioane.
Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în anul 2017. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor atât preţuri reduse, cât şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.