De câte luni are nevoie Primăria Brașov pentru a răspunde unei adrese trimisă de OPC ?
Seful Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Brasov, Sorin Susanu, sustine ca, in urma cu cateva luni, a trimis o adresa Primariei Brasov prin care a solicitat sa i se accepte prezenta la una din sedintele Consiliului Local pentru a lua in discutie situatia taximetristilor din municipiu. Din pacate, nici pana acum nu s-a primit un raspuns, chiar daca a expirat si termenul legal.
”Am solicitat sa mi se accepte sa pot fi prezent la sedinta Consiliului Local pentru a expune pe larg problemele pe care le intampinam cu taximetristii din Brasov. Am trimis adresa primarului, presedintelui de sedinta, dar si viceprimarilor. Din pacate, au trecut cateva luni si nu am primit niciun raspuns. Nu am primit raspunsul in cele 30 de zile. Va dati seama daca nu mi-au raspuns mie, pe linie institutionala, ce sa mai spun de un simplu cetatean care solicita un punct de vedere? Cand il primeste? Acest dezinteres ma duce cu gandul ca, in acest caz, sunt alte interese, altfel nu imi explic atitudinea celor din Primaria Brasov”, a explicat Sorin Susanu, seful Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Brasov.