A fost lansată licitaţia pentru finalizarea lucrărilor la pasajul Fartec
In data de 14 iunie a fost publicat anunţul de participare (cu nr. CN 1001212) privind continuarea lucrărilor de Proiectare şi execuţie reparaţii capitale (RK) la pasajul B-dul Griviţei (Fartec)”.
,,Astăzi am postat pe SEAP anunţul de licitaţie pentru finalizarea lucrărilor la pasajul de la Fartec. Din păcate, în timpul executării lucrărilor, am constatat că structura de rezistenţă este mult mai afectată decât părea iniţial, astfel că a trebuit să facem o nouă expertiză, care să aducă şi noi soluţii de consolidare a grinzilor. Cel care va câştiga licitaţia va trebui, în prima fază, să completeze proiectul tehnic şi cu soluţiile din noua expertiză, după care va demara lucrările. Având în vedere importanţa investiţiei, din punct de vedere al optimizării circulaţiei la una dintre ieşirile important din oraş, dar şi faptul că pasajul stă închis de aproape doi ani, cel care va câştiga licitaţia trebuie să fie conştinent că nu se vor accepta prelungiri de termen. Sper să nu existe blocaje în derularea licitaţiei şi să vedem muncitorii pe pasaj din a doua jumătate a anului“, a spus viceprimarul Laszlo Barabas.
Detalii procedură:
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 19.07.2018, ora 15.00.
Tipul procedurii: licitaţie deschisă.
Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut.
Valoare: 6.276.362,18 lei + TVA.
Durata contractului: 14 luni, din care 2 luni pentru elaborarea documentaţiilor (documentația tehnică pentru obținerea autorizației de construire – DTAC, proiect tehnic, Detalii de execuţie etc.) şi 12 luni pentru realizarea lucrărilor.
Finanţare: buget local.
Detalii caiet de sarcini:
Lucrări ce se vor executa la infrastructură:
- execuţia minipiloţilor şi consolidarea fundaţiei pilei P6,
- execuţia blocurilor antideraiere la pilele P6, P7,
- cămăşuirea stâlpilor pilelor P5 si P6,
- cămăşuirea riglelor, execuţia dispozitivelor antiseismice şi înlocuirea reazemelor metalice din oţel cu aparate din neopren, la pilele P1…P15 şi ambele culei,
- refacerea umpluturilor la toate infrastructurile neacoperite,
- evacuarea pământului în exces,
- refacerea zonelor verzi afectate de execuţia lucrărilor,
- lucrări de consolidare/ refacere/ protecţie prin pereere (placare a unor taluzuri cu piatră pentru prevenirea eroziunii) a sferturile de con (legătura cu rampa de acces spre pod), cel puțin sub pasaj,
- refacerea rampelor de acces pe suprafeţele afectate de lucrări.
Lucrări ce se vor executa la suprastructură:
- finalizarea operaţiunilor de demolare a plăcii de suprabetonare,
- execuția repararării celor 98 de grinzi pe baza proiectului de reparare a grinzilor,
- refacerea si consolidarea antretoazelor (fiecare din grinzile transversale care leagă grinzile principale ale unui pod/pasaj), continuizarea (legarea) tablierului (totalitatea grinzilor care formează sistemul de rezistență al unui pod/pasaj și care susține calea de circulație a acestuia) pe reazeme (reazemele sunt elemente de legatură între structură şi suport. De exemplu, le putem găsi între pilonii podului/pasajului şi platformă) şi refacerea plăcii de suprabetonare.
- înlocuirea aparatelor de reazem,
- aşezarea tablierelor pe reazeme definitive,
- montarea echipamentelor şi refacerea căii pe pasaj şi pe trotuar,
- refacerea racordărilor la capetele podului, desfiinţarea dispozitivelor, marcajelor si indicatoarelor provizorii de circulatie,
- încercarea pasajului sub convoaie de probă.
Lucrări executate, conform contractului de execuţie, nr 135/13.08.2015, în perioada 01.09.2015 – sfârşitul anului 2017:
La infrastructură:
- îndepărtarea stratului de pământ vegetal şi depozitarea lui în vederea refolosirii,
- identificarea reţelelor subterane din vecinătatea fundaţiilor la pilele ce se consolidează,
- amenajarea platformelor tehnologice,
- execuţia minipiloţilor pentru consolidarea fundaţiilor, cu excepţia pilei P6, adiacente liniei CF,
- consolidarea fundaţiilor pilelor P1, P2, P4, P7, P8, P10, P12, P14, P15, prin execuţia minipiloţilor şi a scuturilor din beton armat pentru consolidarea radierelor,
- cămăşuirea stâlpilor elevaţiei la pilele : P2, P4, P8, P10, P12, P14.
La suprastructură:
- devierea circulaţiei auto şi pietonale de pe podul în lucru pe podul alăturat,
- desfacerea echipamentelor, parapete direcţionale şi de protecţie a pietonilor si a dispozitivelor de rost,
- desfacerea căii, a bordurilor, trotuarelor şi hidroizolaţiei,
- demolarea consolei trotuarului stânga,
- demolarea plăcii de suprabetonare în zona rosturilor suprastructurii,
- demolarea betonului de protecţie al ancorajelor la toate capetele de grinzi rămase,
- protecţia anticorosivă a pieselor metalice ale ancorajelor,
- protecţia rosturilor împotriva infiltrării cu ape din precipitaţii.